Tuesday, July 7, 2009

21th~

Naa I'm 21th alreadyy..

Thx for every wishes that I received!!
Huii terawal wish adelahh my Ka Ell tersyg.. 12.11 a.m she text me at 6/7!!
Hapy brthday syg..Dah tua dah diri 2..he8.. Smga pjg umo n mrh rezeki ye..D hrp juge sume cite2 adk syg ak ni makbul tahun ni.. Aminn..
hee thx ka ell aminn.. thx 4 the advance wish n doa for meh.. syg ka ell!!

And others..
Mohana n Yulie my ex kondo roomate, bro Xsan e senior, Cipp; Iela& Tya my ex classmate and housemate, my ex schoolmate and bestie Zila;Nini;Awol;Dayu;Ijan kOjan;Zatol;Khaireen;Zowie; KinkoOn; Woniee and Dod sakai kol 3pg terbantot tido aku korg pye sapal taw!!ciss! hee, my beloved amma angkat hii, my sys in law ka Ann, Kogy e kling mabok, Szwan e artiss hee, Tijah e kezen, Cokey e kedahan buddy, Dedek e kezen "Sory beb ang bukan yg last wish laa hahah ade lagi ouhh..cite2 ang tidak termakbul lahhh hahahah ;p", Apan buddy too, and another more that wishes me through net.. also my beloved MAK ABAH n Akakk..

Really2 appreciate all doa, wishes and advices for me. Thank Youu babeee..

So dat day Lon datang kol 10 lebey.. He bring choc Daim for mee hahahh sweet uh.
We out go to JJ la jamban kami mane lagi hee setelah mendapat restu dr kedue org tue ye. Sesungguhnye tidak sesekali aku membelakangkan meka and NEVER. I am very lucky to have parent like them that really sporting and understand their nOty youngers doughter. Thx Allah. Nothing to keep secrets from them. InsyaAllah..

Around 5 p.m dah balik. X bley lame2 outingg.. Lon wanna go back to Kajang & amma da tye knpe lame sgt tu??hee Amma bought me kekk from fruity!! and my lil munkey Aleesya n Kodek waiting for their Chumie to blow the candle.cih bukan ak yg blow meka yg blow.hee cute. Then they sing a b'dae song for mee mayu2 sbb takot ngn Lon haha muke scary kot hahakk.. So before Lon go back, we ate e kek.. hak amma lak sebok suh tgkp gambaw hahaha jgn ta taw amma pon hobi tetangkap neh hee for kenangan en amma en en tq ammaaaa!!hik

Hmm talk about azam..Well baru seda da tue kot so nekad to wearing Tudung!!Tiada Paksaan disini.. Amma hepy, Appa hepy, sume pon hepy.. Hope berkekalan insyaAllah..
"Akakk,nanti ko sponsorlah ak tudung ye ye yeee heee.."



-Tenkiuu loOOnn datang seleb hepy b'dae with meee~wish banyak3 kali lak tu tak hbs2..heee
-Really3 appreciate what u did.. love youu dude.. u rowk + jiwang toO hehekk!..
-To Mak n Abah u also ROWKK toooOOo!! amee <33 you very8 much.
-InsyaAllah menjadi anak yg solehah. amen~ ;)))

1 comment:

  1. jiwang tu semestinya dgn org yg paling ku syg..
    hehe..
    syg kene tahan la erk ngan lonn..
    jiwang ngan syg sorang jer..

    ReplyDelete